Najnowsze:

 

Współpraca

Podcasty to aktualnie jeden z trendów, ale również bardzo skuteczne medium wykorzystywane w promocji. Dlaczego ten format może być efektywny dla Państwa?

Podcasty to aktualnie jeden z trendów, ale również bardzo skuteczne medium wykorzystywane w promocji. Dlaczego ten format może być efektywny dla Państwa?

  Podcasty, w porównaniu z innymi formami reklamy, gwarantują reklamodawcy bardzo wysokie utrzymanie uwagi, niemal nieosiągalny w innych mediach internetowych (nawet blogi nie osiągały takich wyników)

  Zapewniają dotarcie do bardzo wymagającej grupy odbiorców – dorosłych, wykształconych, dobrze zarabiających

  Słuchacze podcastów charakteryzują się też wysokim poziomem skupienia uwagi, bo w podcastach znajdują interesujące ich informacje lub zwyczajnie słuchają ich dla rozrywki

Wyniki badań pokazują, że odbiorcy traktują podcasty jako wyjątkowo godne zaufania. Wygrywają one na tym polu z telewizją, prasą i radiem oraz z innymi internetowymi platformami komunikacji

  Podcasty, w porównaniu z innymi formami reklamy, gwarantują reklamodawcy bardzo wysokie utrzymanie uwagi, niemal nieosiągalny w innych mediach internetowych (nawet blogi nie osiągały takich wyników)

  Zapewniają dotarcie do bardzo wymagającej grupy odbiorców – dorosłych, wykształconych, dobrze zarabiających.

  Słuchacze podcastów charakteryzują się też wysokim poziomem skupienia uwagi, bo w podcastach znajdują interesujące ich informacje lub zwyczajnie słuchają ich dla rozrywki. 

Wyniki badań pokazują, że odbiorcy traktują podcasty jako wyjątkowo godne zaufania. Wygrywają one na tym polu z telewizją, prasą i radiem oraz z innymi internetowymi platformami komunikacji

“RACE PACE – podcasty o bieganiu” to najlepiej oceniany i najchętniej słuchany podcast dla biegaczy w Polsce. Moja audycja ma najwyższą liczbę ocen spośród podcastów dedykowanych biegaczom (ponad 2 tysiące) w największym serwisie streamingowym Spotify (średnia ocen 5/5).

 

Odbiorcami moich audycji są w większości świadomi i ambitni biegacze, którzy pragną się rozwijać, aby poprawiać wyniki na zawodach i inwestują w swój sportowy rozwój. Wśród nich przeważają mężczyźni (71%) w wieku 35-44 (40%) oraz 28-34 (28%). 

 

Zapraszam marki posiadające ofertę dla osób aktywnych do bycia partnerem jednego z moich odcinków. Z pewnością pozwoli to wyróżnić się na tle konkurencji i precyzyjnie trafi do grupy odbiorców, która znajduje się w centrum Państwa zainteresowań.

“RACE PACE – podcasty o bieganiu” to najlepiej oceniany i najchętniej słuchany podcast dla biegaczy w Polsce. Moja audycja ma najwyższą liczbę ocen spośród podcastów dedykowanych biegaczom w największym serwisie streamingowym Spotify (średnia ocen 5/5).

 

Odbiorcami moich audycji są w większości świadomi i ambitni biegacze, którzy pragną się rozwijać, aby poprawiać wyniki na zawodach i inwestują w swój sportowy rozwój. Wśród nich przeważają mężczyźni (72%) w wieku 35-44 (41%) oraz 28-34 (27%). 

 

Zapraszam marki posiadające ofertę dla osób aktywnych do bycia partnerem jednego z moich odcinków. Z pewnością pozwoli to wyróżnić się na tle konkurencji i precyzyjnie trafi do grupy odbiorców, która znajduje się w centrum Państwa zainteresowań.

Zaufali mi:

Napisz do mnie:

    Partnerzy