Zostań partnerem

Współpracuj z Nami i promuj się

Podcasty to aktualnie jeden z trendów, ale również bardzo skuteczne medium wykorzystywane w promocji. Dlaczego ten format może być efektywny dla Państwa?

Zobacz nasze Social Media:

Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą, po prostu się z nami skontaktuj – telefonicznie pod nr. 510 214 182 lub mailowo: kuba@fmmarketing.pl

Do każdej współpracy podchodzimy indywidualnie więc nie mamy stałego cennika. Mamy możliwość dostosowania naszych działań do możliwości i oczekiwań partnera. Z tego względu współpracujemy zarówno z niewielkimi podmiotami, które wchodzą na rynek sportowy, jak i z dużymi markami o ugruntowanej pozycji.

Głównie mężczyźni (70%). Nasze treści i ich stopień zaawansowania przyciągają osoby inwestujące w swój sportowy rozwój. To słuchacze, dla których aktywność stanowi istotną część życia. Zazwyczaj są to osoby biorące udział w zawodach i poszukujące usług lub produktów, które pomogą im stać się lepszymi sportowcami.

Średnio publikujemy raz na dziesięć dni, jednak wraz z rozwojem naszej audycji zwiększamy tę częstotliwość. Nie mamy jednak stałych terminów premier, gdyż naszym priorytetem jest jakość rozmów.

Bardzo precyzyjnie trafiamy do osób uprawiających sport. Odbiorcami ogólnych mediów sportowych są zazwyczaj kibice lub osoby interesujące się sportem. Tylko niewielka część z nich sama uprawia sport. Nasi słuchacze to niemal wyłącznie osoby aktywne.

Nie wykonujemy rozmów “na zamówienie” z gośćmi narzuconymi przez partnera. Naszym priorytetem jest jakość i wiarygodność, które są naszym wyróżnikiem. Nie promujemy produktów szkodliwych dla zdrowia i niezgodnych z duchem sportu.

Prowadzimy rzetelne rozmowy z wyselekcjonowanymi specjalistami. Jesteśmy wiarygodni dla naszych słuchaczy, co wpływa korzystnie na wizerunek marek pojawiających się w naszych audycjach.

“RACE PACE – podcasty o bieganiu” to najlepiej oceniany i najchętniej słuchany podcast dla biegaczy w Polsce. Nasza audycja ma najwyższą liczbę ocen spośród podcastów dedykowanych biegaczom (ponad 2,5 tysiąca) w największym serwisie streamingowym Spotify (średnia ocen 5/5).

Odbiorcami moich audycji są w większości świadomi i ambitni biegacze, którzy pragną się rozwijać, aby poprawiać wyniki na zawodach i inwestują w swój sportowy rozwój. Wśród nich przeważają mężczyźni (70%) w wieku 35-44 (39%) oraz 28-34 (27%). 

Zapraszamy marki posiadające ofertę dla osób aktywnych do bycia partnerami naszych odcinków. Z pewnością pozwoli to Państwu wyróżnić się na tle konkurencji i precyzyjnie trafić do grupy odbiorców, która znajduje się w centrum Państwa zainteresowań.

Współpracuj z nami

Nawiąż współpracę z nami ! Zostań partnerem !

zaufali nam

Title
.